Gra Legends of Kay Anniversary (Nintendo WiiU)
Opis
Legend of Kay Anniversary na Wii U to odświeżona wersja gry akcji Legend of Kay, która ukazała się w 2005 roku na konsoli PlayStation 2 (kilka lat później pojawiła się także wersja na handhelda DS). Tytuł może się pochwalić przede wszystkim ulepszoną oprawą graficzną. Gracz wciela się w kota Kaya, który musi uratować mieszkańców wioski nękanej przez złego Imperatora Shuna. Przez pokolenia życie biegło spokojnie na samotnej wysepce na Morzu Chińskim, gdzie miłujące pokój koty żyły w zgodzie z naturą i innymi magicznymi zwierzętami. Pewnego dnia jednak, żołnierze z gorylej armii imperium wtargnęli na jej teren, burząc zastany porządek i zmuszając naszego bohatera do podjęcia działania.
Na szczęście bohater nie jest bezbronnym zwierzęciem, gdyż wyspę opuszcza jako początkujący adept wschodnich sztuk walki. Na początku zabawy dysponujemy jedynie mieczem, ale w trakcie rozgrywki zdobywamy jeszcze dwie bronie – stalowe szpony oraz potężny młot bojowy. System potyczek oferuje ponad 75 różnych ruchów. Większość nawet najbardziej skomplikowanych ciosów wyprowadzana jest jednak w prosty sposób, poprzez wciśnięcie maksymalnie kilku przycisków w odpowiednich momentach. Dużym ułatwieniem jest także automatyczne namierzanie przeciwników znajdujących się w bezpośredniej bliskości głównego bohatera, co pozwala skupić się jedynie na efektownej eliminacji wrogich istot. Te ostatnie należą zaś do 30 różnych ras zwierząt, nie licząc oddzielnie zaprojektowanych bossów.
Dane techniczne
PEGI | 12 |
Polska wersja językowa | nie |
Opinie o produkcie (0)
- Amiibo Super Mario - Donkey Kong
- Amiibo Smash Rosalina
- Amiibo Smash Fox
- Amiibo Smash Dr Mario
- Gra Princess Peach: Showtime! (Switch)
- Gra Paper Mario: The Thousand-Year Door (Switch)
- Amiibo Zelda - Link (Tears of the Kingdom)
- Amiibo Smash Diddy Kong
- Amiibo Super Mario - Wario
- Amiibo Smash Wario
- Gra Mario Kart 8 Deluxe (Nintendo SWITCH)
- Amiibo Smash Sheik
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.